dimecres, 25 de novembre del 2020

EN MIQUEL I N'ORELLETES

 El passat cap de setmana n'Orelletes va passar el cap de setmana amb la família d'en Miquel. El divendres capvespre vàrem jugar tant de temps que ens quedàrem dormits al sofà!. 

El dissabte dematí li ensenyàrem a cuinar una bona coca de llimona, i li vaig contar alguns dels meus contes preferits. Més tard férem una volta amb el tractor i ens amagàrem dins una caixa esperant regals d'aniversari, perquè...voleu saber una cosa?, el diumenge va ser el meu aniversari, i n'Orelletes i el meu germà Esteve em varen despertar amb un 3 GEGANT!.

La tarta va ser boníssima i la companyia encara millor!. Ens va encantar tenir a n'Orelletes a ca nostra el cap de setmana i...MOLTS D'ANYS MIQUEL!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada