dimecres, 25 de novembre del 2020

EN JAUME I N'ORELLETES

El divendres migdia vaig estar tan content  de que n'Orelletes vengués a ca nostra que m'en vaig anar a fer la siesta amb ell a ca sa padrina Paquita. Més tard visitàrem als padrins Joan i Maria, i jugàrem amb la cosina Maria al boti-boti. Què ens cansàrem de molt!.El dissabte dematí em vaig despertar amb els meus pare, el meu germà i n'Orelletes. Em va encantar!. Per celebrar-ho anàrem a berenar d'unes bones ensaïmades. I després cap al poliesportiu a natació. El padrí Joan i el padrino em varen venir a veure però no varen voler nedar, jiji. Ja que èrem al poliesportiu menjàrem un bon berenar. Més tard vaig visitar als meus amics Biel i Pep.

El diumenge la meva padrina Maria feia l'aniversari!. Molts d'anys padrina!. Vàrem preparar ous farcits amb tonyina i surimi. Varen sortir súper bons. I encara vaig tenir temps de jugar amb els cotxes.

Després de dinar bufàrem la tarta amb la padrina. Què contenta que va estar. He estat molt content de tenir-te a casa ORELLETES!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada