dilluns, 9 de novembre del 2020

N'Orelletes passa el cap de setmana amb en Nofre

 Aquest cap de setmana n'Orelletes ha passat el cap de setmana amb la família d'es Nofre. I s'ho han passat súper bé!. El divendres anàrem a montar en moto, que m'encanta!. Qualque dia montaré al circuit de Palma. El capvespre vaig presentar els caparrots a n'Orelletes i ens anàrem tots a dormir. 

El dissabte les meves cosines varen quedar a dormir a ca nostra, i ajudàrem a la meva mare a fer el dinar, un bon arròs valencià. Després de dinar vàrem anar a la finca a menjar freses. El diumenge vàrem anar a dinar a ca la meva padrina Antònia amb tota la família del meu pare. Després de dinar li ensenyàrem el port, i vàrem mirar les barques i els peixos.Després jugàrem a l'arena i visitàrem el parc natural de s'Albufera. Ens ha encantat passar el cap de setmana amb n'Orelletes!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada