dilluns, 26 d’octubre del 2020

N'Orelletes passa el cap de setmana amb la família de na Claudia.

 Hola famílies, aquest cap de setmana na Claudia amb la seva família han cuidat de n'Orelletes. El meu germà Tòfol i jo li vàrem ensenyar a jugar a bàsquet. El capvespre vàrem anar a la finca a donar menjar a les gallines i després a la piscina municipal a nedar. N'Orelletes no va voler nedar perquè la va trobar freda, jiji.

El dissabte li vàrem ensenyar a escriure el seu nom, i el capvespre anàrem d'excursió a Binissatí i més tard a les fonts Ufanes amb na Marina i na Mireia.

El diumenge vàrem passar el dia per el Port de Pollença, ens ho passàrem molt bé. Li vaig ensenyar a patinar, i quan es va cansar el vaig dur amb braços, però el millor de tot va ser el súper gelat de xocolata que n'Orelletes i jo vàrem compartir.

Què bé ens ho passàrem!.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada